Biltorvet åbent for privatannoncering
Private annoncer og Facebook skal åbne op for at lede bilkøbere i markedet til forhandlerne.
Private en trafikmagnet
- Vi åbner for privatannoncer på Biltorvet.dk for at øge besøgstallet på Biltorvet.dk yderligere. De private biler findes allerede på nettet hos flere af vores kollega-bilportaler, og vi forventer ikke, at det gør den store forskel for det totale privatmarked, at Biltorvet.dk nu også tilbyder samme service. Planen er at blive bedre til på Biltorvet.dk at opfange de bilkøbere, der surfer efter private tilbud, og så bekræfte dem i, at de hellere skal vælge at købe bil hos en professionel, siger direktør for Biltorvet A/S, Claus Nyboe.
Facebook åbner døre
Biltorvet har desuden taget hul på et helt nyt kapitel ved at gå på Facebook.
- Vi har store planer for vores interaktion med brugerne på dette medie. Vi har lagt meget forsigtigt ud, men vi har en masse, vi i fremtiden vil dele med Facebook-brugerne, siger Claus Nyboe. Han opfordrer bilforhandlerne til at gå ind og like" Biltorvet.dk, fordi det gode budskab om nye tiltag på sitet dermed kan blive spredt.
Logo på Biltorvet.dk
Sitet arbejder løbende på at forbedre forhandlernes profilering på Biltorvet.dk, og nu er det blevet muligt at få sit logo vist sammen med sine bilannoncer uden meromkostninger.
Claus Nyboe og hans stab er i øvrigt glade for, at flere flere medier har fået øjnene op for, at mange bilforhandlere er skiftet over til Biltorvet.dk. Der har således været artikler i flere aviser såsom BT og blade som FDMs Motor, der gør forbrugerne opmærksom på, at man altså nu i højere grad kan søge biler andre steder end dér, hvor man har været vant til det. Biltorvet.dk har, som led i sin PR-strategi, hyret et par rådgivere.