23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilsites i alliance

BilBasen.dk og Bilgalleri.dk indgår et nyt samarbejde.

Bilforhandlerne på BilBasen.dk får nu eksponeret deres biler på Bilgalleri.dk via en samarbejdsaftale, der indebærer en helt ny markedsplads for brugtbilhandel på Bilgalleris hjemmeside.

- Udgangspunktet for samarbejdet er interessen for biler. Bilgalleri.dk har et unikt univers, der er præget af stor viden og interesse for biler, udstyr og styling, mens BilBasen er en rendyrket markedsplads. Derfor supplerer de to hjemmesider hinanden rigtig godt, siger Morten Heuing, adm. direktør for BilBasen og Bilinfo.

Aftalen betyder, at BilBasen.dk får trafik, og eksponering af forhandlernes biler over for en meget attraktiv gruppe af brugere, mens Bilgalleri.dk får en markedsplads for forhandlerbiler.

- Bilgalleri.dk har en anden målgruppe med lavt sammenfald af brugere i forhold til Bilbasen.dk, der populært sagt er hr. og fru Danmark. Bilgalleri.dk er nørderne, eksperterne og meningsdannerne, forklarer Kenneth Andersen, adm. direktør for Bazoom, som ejer Bilgalleri.dk.

Bilgalleri har omkring en halv million brugere om måneden. Det samme som BilBasen, der i de seneste måneder har oplevet en stigning i antallet af brugere via en massiv investering i mobile løsninger.

- Vi investerer intensivt i at sende flere bilkøbere ud til bilforhandlerne. Derfor er aftalen en markant styrkelse af Bilbasen.dk i forhold til at give forhandlerne værdi for pengene, for det bringer forhandlerne i kontakt med endnu en vigtig målgruppe af købere, understreger Morten Heuing, der varsler flere, lignende samarbejdsaftaler i den kommende tid.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|