Bilhuset er Opel-kundernes favorit
Kunderne har kåret Bilhuset Esbjerg som årets Opel-forhandler.
Bilhuset har de mest tilfredse kunder blandt alle autoriserede Opel forhandlere i Danmark. Opel Danmark gennemfører løbende undersøgelser af Opel kundernes tilfredshed med den service, de får hos de autoriserede forhandlere og rapporterer resultatet til fabrikken i Tyskland. Opel fabrikken i Tyskland står bag udnævnelsen af årets Opel forhandler, der finder sted i alle europæiske lande.
Michael Petersen peger selv på den grundighed, hans medarbejdere lægger i overdragelsen af en bil til en kunde i forbindelse med købet og den løbende kontakt til kunden i årene efter købet som en forklaring på udmærkelsen.
- En ny bil er en stor investering for de fleste, og ikke mindst derfor skal det være en positiv og stor oplevelse at handle bil hos os, siger Michael Petersen ifølge en pressemeddelelse.
Hos Opel Danmark kalder adm. direktør Thomas Bruun prisen som årets Opel forhandler for betydningsfuld.
- Vi spørger alle Opel kunder om deres oplevelse i forbindelse med bilkøbet, og kundernes oplevelse hos Opel forhandlerne i forbindelse med køb, service og reparation er noget af det vigtigste for os at følge med i. Vi skal yde en god service, og vi forsøger hele tiden at forbedre os. Det hjælper prisen som årets Opel forhandler med til, siger Thomas Bruun.