23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O styrker automotiv fokus

Den verdenskendte danske highend lyd- og billedevirksomhed Bang & Olufsen i Struer vil styrke sin indsats hos sine automotive partnere. Det melder koncernen ud med sit netop offentliggjorte årsregnskab for 2010-11, der viser et overskud på 40 millioner kroner mod et underskud på 50 millioner det forgangne regnskabsår.

B&O vil øge sin omsætning fra 2,8 milliarder kroner til 10 milliarder gennem en strategi med øget fokus på lyd og akustik, introduktion af en ny produktkategori og nyt brand solgt gennem komplementerende salgskanaler såsom Apples forretninger og internet-salg, samt mere spændende og indbydende butikker under sin nye stragegi kaldet "Leaner, Faster, Stronger".

Bedre udnyttelse af B&O’s patenterede ICEpower-forstærkerteknologi og en øget videndeling med de akustiske teams på automotive-området vil yderligere medvirke til at højne innovationsniveauet på tværs af virksomheden.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094