23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mere friskt Skoda-logo afsløret

Skodas logo er blevet ændret og skal være det bærende element i en omfattende revitalisering af det 110 år gamle tysk-tjekkiske bilmærke over hele verden.

De vigtigste ændringer i Skodas logo er en mere frisk grøn farve, og så er den karakteristiske bevingede pil gjort betydeligt større. Den ydre del af logoet er blevet frisket op med et krom-look. Navnetrækket Škoda Auto, som har været en integreret del af logoet, er flyttet udenfor selve logoet og er nu placeret over den bevingede pil.

Samtidig med det nye logo har Skoda præsenteret konceptbilen VisionD, der i størrelse lægger sig mellem Fabia og Octavia og viser mærkets kommende designlinjer i en ambitiøs vækststrategi, hvor Skoda vil introducere en ny bil hver sjette måned de kommende år. Hvorvidt VisionD vil komme i produktion afhænger af reaktionerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.204|