23948sdkhjf

SKADs Facebook-tilslutning stiger

Karrosseri-opbyggerne i SKAD er indtil videre den eneste brancheorganisation i autobranchen på Facebook - og der kommer nye "venner" til hver eneste dag.
Siden slutningen af sidste år, hvor profilen gik i luften, er der kommet flere og flere tilhængere af SKAD, der omfatter medlemmer, autoværksteder, privatpersoner og politiske personer, der ønsker at være "ven" med SKAD.

- Vores Facebook profil er kommunikationskanalen ud til de private folk, hvor vi sætter fokus på genkendelsesværdien af SKAD logoet, samt naturligvis informerer omkring hvem og hvad SKAD er for noget, udtaler Thomas Krebs, direktør hos SKAD.

Gennem Facebook kan man nå flere interessegrupper, der kunne have interesse i at dele viden og nyheder med hinanden.

- Det skal understreges, at der naturligvis er delte meninger om brugen af sociale netværk, men med hensyn til SKAD så er det udelukkende tænkt som en aktiv og moderne markedsføring af organisationen og medlemmerne. Som eksempel kan nævnes vores hjemmeside www.gratis-laanebil.dk, hvor 15 procent af de besøgende kommer fra Facebook - med en stigende tendens. Man kan blive ved med at diskutere fordele og ulemper, men hos SKAD ønsker vi at være progressive og vise omverdenen, at vi er forandringsvillige og tør at gå nye veje, tilføjer Thomas Krebs.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078