23948sdkhjf

Privatkunder tilfredse med Skat

Mens bilforhandlerne i D.A.F. i begyndelsen af januar protesterede over åbnings- og lange ventetider mellem jul og nytår hos Skats nummerplade-ekspeditioner, ser privatkunder ud til at være anderledes tilfredse.

Der er netop gennemført en undersøgelse af kundernes tilfredshed med Skats nummerplade-ekspeditioner. Mere end 4500 kunder har svaret på et uddelt spørgeskema, og det samlede resultat er opgjort til 4,59 på en skala fra 1-5.

- Vi er stolte af, at det endnu en gang er lykkedes at opnå en så høj tilfredshed i kundeundersøgelsen for nummerpladeekspeditionerne. Det viser, at vi véd, hvad kunderne efterspørger, og at vi kan fastholde den gode service, siger kontorchef Bjarne Larsen, Skat.

- Der har været en fremgang på alle områder i forhold til tidligere undersøgelser, og det er flot, synes jeg. Langt de fleste mener, at de får en faglig og korrekt ekspedition og er generelt tilfredse med den modtagne service. Ventetiden er den faktor som får lavest score, men den er stadig helt acceptabel. Vores tal viser, at tilfredsheden med ventetiden er lavest mellem kl. 11 og 14, og det skyldes, at mange kommer midt på dagen i deres frokostpause. Så vi opfordrer derfor kunderne til at komme tidligt på dagen, hvor ventetiden er kortest, siger Bjarne Larsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096