23948sdkhjf

Værkstedskæde indfører nyt kundetilfredshedssystem

Den 1. december 2010 lancerede AutoMester et nyt kundetilfredshedssystem. Systemet har nu været i drift i mere end to måneder, og både værksteder og kunder har taget rigtig godt i mod systemet.
- Vi har hos AutoMester de sidste to år haft stor fokus på kvalitetssikringen af vores værksteder. Det er foregået ud fra vores kvalitetsskemaer, hvor vi vurderer medlemmerne og herefter i samarbejde med det enkelte værksted kan lægge en handlingsplan for eventuelle punkter, der kan forbedres. Systemet er i sidste ende lavet for at sikre kunderne en fortsat høj kvalitet hos AutoMester – uanset hvilket af vore værksteder de måtte vælge, udtaler kædechef Marian S. Larsen.

- Kvalitetssikringen vil vi naturligvis fortsætte med. Men med det nye system går vi skridtet videre: Fra vores kvalitetsskemaer, hvor vi måler værkstedernes kvalitet, til nu at måle kundens tilfredshedsgrad med det enkelte værksted. Systemet gør det blandt andet muligt for det enkelte værksted at modtage kundens vurdering via SMS. Herved kan værkstedet hurtigt reagere, hvis en kunde mod forventning skulle vise sig at være utilfreds med værkstedet, forklarer hun.

Systemet giver endvidere værkstedet mulighed for at sammenligne sin egen gennemsnits-tilfredshedsgrad med de andre værksteder i kæden på regions- og landsniveau. Det er ligeledes et fantastisk værktøj for os, som gør, at vi hurtigt kan måle det enkelte værksted og benchmarke dem mod hinanden – og endvidere kan vi også vidensdele og på den måde lære mere af de værksteder eller regioner, der gør det ekstra godt, påpeger Marian S. Larsen.

AutoMesters nye kundetilfredshedssystem har endvidere bevirket, at antallet af kunder, der har tilmeldt sig AutoMesters nyhedsbrev, nærmest er eksploderet. Nyhedsbrevet kan man nemlig tilmelde sig via det nye kundetilfredshedssystem.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.234