23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Skepsis forvandlet til ros af autogrossists nye chatservice

Alle mekanikere hos CarPeople-værksted benytter nu FTZ’s chatservice, hvor ’rigtige mennesker’ sikrer korrekt leverance af de rigtige reservedele i tvivlsspørgsmål.

Da den store autogrossist FTZ i efteråret 2024 indførte en chatservice overfor værksteder, var der skepsis hos Frøsigs Autoværksted. For hvad skulle CarPeople-værkstedet i Haslev dog bruge sådan en chat til? Den holdning har nu ændret sig markant.

Værkfører Sandra Garlin fortæller, at FTZ's chatfunktion har fået stor betydning for værkstedets mekanikere, der nu har fået online adgang til en række eksperter, som indenfor få sekunder kan vejlede om, præcis hvilke reservedele der skal bestilles hjem til de biler, som kunderne har indleveret til værkstedet – når der er behov for det.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.161