23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspert: Nic. Christiansen har kniven for struben med BYD

Den danske BYD-organisation erkender, at kendskabet til dets elbiler er for lavt – og dermed udgangspunktet for selskabets ambitiøse salgsmål. Ekspert René Tønder vurderer, at mærket bliver nødt til at justere priserne, hvis det for alvor skal rykke. 

Rom blev ikke bygget på en dag. Og på samme måde bygger importøren Nic. Christiansen Gruppen heller ikke det kinesiske bilmærke BYD i Danmark på en dag. 

Eller et år. Eller to år, for den sags skyld.

Den slags tager tid, som også BYD's danske landechef Søren Møller Pedersen og marketingchef Anders Blaaberg har fortalt Motor-magasinet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.221