Nok har Nic. Christiansen Gruppens kinesiske BYD-mærke kun været på det danske marked siden oktober 2022, men det har alligevel formået at etablere sig som en ganske markant spiller på elbil-markedet.
Især har mærket fået godt hul igennem til adskillige større kommunale udbud.
Alt sammen resulterede det i, at BYD i 2024 solgte små 3.0...
Sådan vil BYD banke salget i vejret: – Det er en betragtelig investering
Selvom kinesiske BYD er blandt de største bilproducenter i verden, er der for få danskere, der kender mærket - og dermed for få potentielle købere. Det skal en stort anlagt tv-kampagne nu lave om på.

Dansk landechef i BYD, Søren Møller Pedersen, vil have kendskabet til det kinesiske mærke i vejret. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement