23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Undersøgelse: Bilejere forventer nem service og reparation af elbiler

For at imødekomme forbrugernes efterspørgsel kræver det mere kvalificerede mekanikere

Langt de fleste bilejere forventer, at det er lige så nemt at få repareret og serviceret deres elbil, som det er at få repareret en benzinbil. Det viser en undersøgelse om mobilitetsvaner og trends hos befolkningen i norden, lavet for autogrossisten MEKO - moderselskab til FTZ.

I Danmark mener 75 procent af de adspurgte, at det skal være ligeså nemt at få repareret og serviceret deres nye elbil, som deres tidligere benzinbil. Det stiller krav til, at teknologi og serviceydelser følger med den grønne omstilling, mener Michael Gadegaard, CEO i FTZ.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141