23948sdkhjf

Opnå gennemsigtighed og en øget indtægt på værkstedet

Autogrossisten AD Danmark har de senere år oplevet en stærk vækst med sit koncept, der sikrer adgang for kunderne til skarpe priser og rabatter på over 300.000 forskellige reservedele i original kvalitet samt to gratis kædekoncepter.

Hverdagen på værkstedet er ofte meget travl, og der er ikke meget tid til at undersøge indkøbspriser. Mange oplever, at priser, rabatter, bonus, abonnementer, kædekoncepter, kundestyring m.m. være svært at navigere rundt i, fortæller Nikolaj Jacobsen, chef for AD Danmark.

”Der er to ting, som vi mener kan være svære at gennemskue, og som alle værksteder i branchen har brug for: Priser/rabatter og kædekoncepter. Det er to ting, som AD Danmark gør anderledes i forhold til andre grossister,” siger Nikolaj Jacobsen.

Hos AD Danmark tilbyder vi markedets skarpeste priser uden, at vi går på kompromis med kvalitet eller tilgængelighed. Nikolaj Jacobsen, chef for AD Danmark

AD Danmark er vokset stærkt igennem flere år. Det mener han er et udtryk for, at branchen efterhånden har fået et indblik i, at AD Danmark er skarpest på priserne og tilgængeligheden - og hjælper til med at gøre det gennemsigtigt for kunderne, der er autoværksteder over hele landet.

”Jeg ønsker ikke at kommentere på, hvad de andre gør, men jeg kan fortælle, hvordan vi arbejder med vores kunder. Hos AD Danmark tilbyder vi markedets skarpeste priser uden, at vi går på kompromis med kvalitet eller tilgængelighed. Derudover har vi bygget et pris-setup som alle kunder forstår, og som fysisk udviser loyalitet via gennemsigtighed,” siger Nikolaj Jacobsen.

To gratis kædekoncepter til kunderne

Det er ikke kun på priserne, at AD Danmark gør anderledes. Det gør de også med hensyn til deres kædekoncepter. Som den eneste grossist tilbyder AD Danmark to gratis kædekoncepter til kunderne.

”Vi tror på, at et medlemskab af en kæde skal være et samarbejde mellem grossist og værksted. Derfor mener vi ikke, at betaling er den rigtige måde. Vi har derfor bygget to kædekoncepter i form af Castrol Service og CarSpot som begge er gratis, og som begge tilbyder mange af de samme fordele, som man kender fra de andre koncepter,” siger Alexander Smedegaard, kædechef hos AD Danmark.

AD Danmark har aktuelt 96 medlemmer af CarSpot og 101 medlemmer af Castrol Service. De 90 medlemmer af Castrol Service er skabt på mindre et år. Castrol har vist sig at være et mærke, som værkstederne gerne vil se deres eget navn sammen med, påpeger Alexander Smedegaard.

Om AD Danmark A/S

Virksomhed blev medlem af AD International i 2016 - en stor europæisk sammenslutning af distributører inden for autoreservedele og med 25 partnere repræsenteret i 40 lande. AD Danmark har fået adgang til producenter, der også leverer til bilfabrikkerne, hvilket betyder vi leverer reservedele i original kvalitet. AD Danmark leverer kun til den professionelle autobranche og har adgang til mere end 300.000 forskellige reservedele. AD Danmark A/S er Danmarks eneste universal distributør.

Kilde: AD Danmark A/S

Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078