Driftsikkerhed og altoverskyggende prioritering af kunden er med til at sikre Suzukis stærke kundetilfredshed.
I den seneste AutoIndex-måling, der er foretaget af Loyalty Group, er Suzukis helhedsindtryk som brand gået fra en placering på 11. pladsen sidste år til en 6. plads ud af i alt 22 bilmærker i år.
AutoIndex er en undersøgelse...
Her er Suzukis opskrift på tilfredse kunder
Suzuki hopper fem pladser frem i den seneste Autoindex-måling, og det er der flere forskellige grunde til.
Driftsikkerhed af Suzkis biler er blandt andet med til at forklare, hvorfor kunderne er blevet endnu mere tilfredse med bilmærket i den seneste AutoIndex-måling. Foto: PR/Suzuki
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer