23948sdkhjf

Her er Suzukis opskrift på tilfredse kunder

Suzuki hopper fem pladser frem i den seneste Autoindex-måling, og det er der flere forskellige grunde til. 
Driftsikkerhed og altoverskyggende prioritering af kunden er med til at sikre Suzukis stærke kundetilfredshed. 

I den seneste AutoIndex-måling, der er foretaget af Loyalty Group, er Suzukis helhedsindtryk som brand gået fra en placering på 11. pladsen sidste år til en 6. plads ud af i alt 22 bilmærker i år. 

AutoIndex er en undersøgelse...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109