Hvis du vil gøre forretninger med Kina er du nødt til at tage ud og trykke hænder, spise middage med mærkelig mad og blive ved med at smile, selv om din måske kommende samarbejdspartner igen og igen ikke overholder sin del af noget, du troede var en aftale, eller pludselig er uden for digital rækkevidde måned efter måned.
Den opfattelse af kineser...
Danske importører på jagt efter nye kinesiske mærker under gigantisk bilmesse i Kina
Dansk bilimportører er myldret til verdens største biludstilling i Beijing, hvor de de vil overbevise kineserne om, at det lige netop er dem, der skal være deres nye partner.
Alexander Bachmann, Product managaer for Hongqi og Voyah hos K.W. Bruun er primært i Kina for bakke op om og vise interesse for de to eksisterende kinesiske mærker i K.W. Bruun's portefølje af kinesiske bilmærker. Men han holder også øje med, hvad konkurrenterne foretager sig. Foto: Jens Høy
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement