F&P efter kritik: Autotaks er ikke et monopol og værkstederne behandles pænt
Forsikringsbranchen kan ikke genkende det negative billede, der bliver malet af værkstederne og deres brancheorganisation AutoBranchen Danmark.
IT-direktør i F&P, Peder Herbo, mener, at Autotaks ikke er et monopol, og at forsikringsbranchen generelt behandler værkstederne ordentligt. Foto: PR
I en ny undersøgelse fra brancheorganisationen AutoBranchen Danmark mener blot 10 procent blandt de danske værksteder, der udfører skadesarbejde for forsikringsselskaber, at de får 75-100 procent betaling for deres reelle arbejde. Og godt 80 procent af respondenterne svarer, at de mener, at forsikringsselskaber og taksatorer generelt ikke respekter...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement