I en tid hvor digitaliseringen omskriver spillereglerne, har Tyretrust og MiCAR indgået et nyskabende partnerskab. Det skal give nye muligheder for salg af dæk- og hjulydelser, med et fokus på at forenkle processen og maksimere værdien for både værksteder, bilforhandlere samt deres kunder.
- Vi er kommet langt, siden vi stod med linealer og målte....
Nyt digitalt partnerskab skal styrke branchens salg af dæk
Dækhotellet TyreTrust og MiCAR har indgået et teknologisk partnerskab, der skal hjælpe kunder i autobranchen med at udnytte potentialet i mersalg af dæk og relevante tillægsydelser.
Martin Schultz, TyreTrust, forventer sig meget af det nye partnerskab med MiCar, der skal gavne bilforhandlere og værksteders salg af dæk. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer