23948sdkhjf

LEDER: FDM gambler med troværdigheden

FDM giver køb på deres uafhængighed og troværdighed, når det indgår et partnerskab med Clever om et produkt, som Konkurrencerådet mener er dyrt og uigennemskueligt for forbrugeren
CLEVER LEVEDE I sidste uge op til deres navn. Ved at indgå et partnerskab med FDM har ladeoperatøren begået en genistreg. Med partnerskabet bliver Clever's kritiserede bundling-produkt nemlig blåstemplet af bilisternes forening. Det er clever.



MEN ER DET klogt af FDM? Det er en helt anden snak. På den korte bane kommer der kroner i kassen, når F...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127