23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

LEDER: FDM gambler med troværdigheden

FDM giver køb på deres uafhængighed og troværdighed, når det indgår et partnerskab med Clever om et produkt, som Konkurrencerådet mener er dyrt og uigennemskueligt for forbrugeren

CLEVER LEVEDE I sidste uge op til deres navn. Ved at indgå et partnerskab med FDM har ladeoperatøren begået en genistreg. Med partnerskabet bliver Clever's kritiserede bundling-produkt nemlig blåstemplet af bilisternes forening. Det er clever.

MEN ER DET klogt af FDM? Det er en helt anden snak. På den korte bane kommer der kroner i kassen, når FDM sælger bundling-produktet til foreningens medlemmer og samtidig får en bid af kagen. Nogle af FDM's medlemmer vil sikkert også være godt tilfredse med at købe produktet sammen med et medlemskab af FDM.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11