23948sdkhjf

Bilbasens brugere utilfredse med nyt design

Tilfredsheden med Danmarks største bilportal, Bilbasen, styrtdykker, efter en række ændringer i måden hjemmesiden fungerer på.
Siden Bilbasen 17. januar ændrede den måde, der søges efter biler på, er det strømmet til med negative anmeldelser på bl.a. Trustpilot, hvor brugere kan bedømme firmaer og hjemmesider. Bilbasens såkaldte Trustscore er nede på 1,7 stjerner ud af fem, hvilket Trustpilot kategoriserer som ’dårligt’.

Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125