23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilbasens brugere utilfredse med nyt design

Tilfredsheden med Danmarks største bilportal, Bilbasen, styrtdykker, efter en række ændringer i måden hjemmesiden fungerer på.

Siden Bilbasen 17. januar ændrede den måde, der søges efter biler på, er det strømmet til med negative anmeldelser på bl.a. Trustpilot, hvor brugere kan bedømme firmaer og hjemmesider. Bilbasens såkaldte Trustscore er nede på 1,7 stjerner ud af fem, hvilket Trustpilot kategoriserer som ’dårligt’.

Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility hos Bilbasen og ansvarlig for udrulningen af den nye version, erkender, at mange brugere – både privatpersoner og professionelle – har taget mindre godt imod ændringerne. Men forklarer, at det var nødvendigt at udskifte søgemotoren.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125