23948sdkhjf

Bilbasens brugere utilfredse med nyt design

Tilfredsheden med Danmarks største bilportal, Bilbasen, styrtdykker, efter en række ændringer i måden hjemmesiden fungerer på.
Siden Bilbasen 17. januar ændrede den måde, der søges efter biler på, er det strømmet til med negative anmeldelser på bl.a. Trustpilot, hvor brugere kan bedømme firmaer og hjemmesider. Bilbasens såkaldte Trustscore er nede på 1,7 stjerner ud af fem, hvilket Trustpilot kategoriserer som ’dårligt’.

Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157