Siden Bilbasen 17. januar ændrede den måde, der søges efter biler på, er det strømmet til med negative anmeldelser på bl.a. Trustpilot, hvor brugere kan bedømme firmaer og hjemmesider. Bilbasens såkaldte Trustscore er nede på 1,7 stjerner ud af fem, hvilket Trustpilot kategoriserer som ’dårligt’.
Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility...
Bilbasens brugere utilfredse med nyt design
Tilfredsheden med Danmarks største bilportal, Bilbasen, styrtdykker, efter en række ændringer i måden hjemmesiden fungerer på.
Morten Frydendal, der er Product Director, Mobility hos Bilbasen og ansvarlig for udrulningen af den nye version, erkender, at mange brugere – både privatpersoner og professionelle – har taget mindre godt imod ændringerne. Men forklarer, at det var nødvendigt at udskifte søgemotoren. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer