23948sdkhjf

Bilbasen henter ny marketingchef fra telebranchen

Schibsted Nordic Marketplaces, som bl.a. Bilbasen og DBA hører under, har ansat en dansk markedsføringsprofil, som skal styrke de nordiske ambitioner inden for bilbranchen.
Mobilitetsdivisionen under Schibsted Nordic Marketplaces offentliggjorde tidligere på året en ny, nordisk vækstplan. Med veletablerede brands som Bilbasen og DBA i Danmark, Blocket i Sverige, FINN i Norge og Tori i Finland satser divisionen på vækst.

Første opgave er opbygningen af en fælles nordisk identitet for virksomhederne. Til det formål er ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109