23948sdkhjf

Nyudnævnt Nio-direktør: Det tager tid at etablere mærket

Efter snart et år på dansk grund venter Nio stadig på et egentlig gennembrud i Danmark. Det tager lang tid at etablere sig, men salget skal nok komme, lyder det fra nyudnævnt chef for de danske medarbejdere.
Hvordan etablerer man et helt nystartet mærke, når man ikke vil bruge traditionel markedsføring?

Det spørgsmål er yderst relevant, når det handler om kinesiske Nio, der til oktober har brændt penge af i stor stil og blot fået omkring 40 biler ud på danske nummerplader, inklusive dem, som de ansatte benytter.

Det kinesiske premium-mærker har frava...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.216