23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny undersøgelse: Danske bilejere er fortsat trofaste

Efter et halvår med store prisfald på både nye og brugte biler, er bilejerne fortsat trofaste overfor deres bilmærke, viser friske tal fra analyseinstituttet Voxmeter.

Skulle man nu alligevel købe en Tesla?

Spørgsmålet er sikkert stillet blandt mange kommende bilkøbere efter de vilde prisfald denne vinter. Og de rå salgstal viser da også, at det har mange gjort – og således er Tesla Model Y på vej til at blive dette års mest solgte bil herhjemme.

Ikke desto mindre er danske bilejere generelt tilfredse med deres bilmærke og udviser dermed en høj mærkeloyalitet. Det viser de nyest undersøgelser fra analyseinstituttet Voxmeter, der løbende spørger danskerne om deres planer for køb eller leasing af biler de kommende tre måneder – og herunder om de planlægger at købe bil af samme mærke som det, de allerede har.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.344