23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Råt for usødet: ”Kæmp nu med – ikke imod, og overlev!”

OPRÅB: Det er i krisetider at alle brancheaktøreres sande ansigter toner frem. Vi ser det her i Motor-magasinet, i andre medier og ikke mindst i adfærden overfor kunderne. Men det hele stikker i forskellige retninger, så hvem får ret, og hvorfor? Gæsteskribent Lars Meller er klar i spyttet.

I gode tider er det sjældent et problem at afsætte de varer og services, der ligger klar på hylderne, men i krisetider bliver der skåret indtil benet, og så er det ikke længere sikkert, at hyldevarerne løser kundernes ændrede behov.

Dette skinner klart igennem ved at nybilsforhandlere og den dertil hørende brancheorganisation pusher budskaber om, at det primært er nye biler, der løser klimaudfordringen. Brugtbilsforhandlere og deres forening byder ind med flere brugte biler. Skadesbranchen vil reparere flere og skrotte færre biler. Og jeg kunne blive ved!

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126