I gode tider er det sjældent et problem at afsætte de varer og services, der ligger klar på hylderne, men i krisetider bliver der skåret indtil benet, og så er det ikke længere sikkert, at hyldevarerne løser kundernes ændrede behov.
Dette skinner klart igennem ved at nybilsforhandlere og den dertil hørende brancheorganisation pusher budskaber om, ...
Råt for usødet: ”Kæmp nu med – ikke imod, og overlev!”
OPRÅB: Det er i krisetider at alle brancheaktøreres sande ansigter toner frem. Vi ser det her i Motor-magasinet, i andre medier og ikke mindst i adfærden overfor kunderne. Men det hele stikker i forskellige retninger, så hvem får ret, og hvorfor? Gæsteskribent Lars Meller er klar i spyttet.
.

Lars Meller, Copywriter & CMO 4 Hire .
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer