Hvilken oplevelse – Automechanika Birmingham, du leverede!
Vi er landet igen efter nogle intense og fuldstændig fantastiske dage i Birmingham, hvor vi deltog i en af årets største branchebegivenheder. Vi er stadig helt høje på oplevelsen!
Et sandt overflødighedshorn af energi, indsigter og muligheder.
Messen summede af liv og nysgerrighed – med værksteder, branchefolk, partnere og besøgende, som alle havde én ting til fælles: De var klar til forandring. Klar til smartere arbejdsgange. Og klar til at høre mere om, hvordan Digital Servicebook kan gøre hverdagen lettere – både på værkstedet og for bilejeren.
En “no brainer” for mange
Responsen? Den var mildest talt overvældende. Mange beskrev vores løsning som en “no brainer” – og det er netop dét, vi arbejder for. En enkel, effektiv og papirløs måde at holde styr på bilens servicehistorik. Flere af de besøgende kunne direkte genkende de udfordringer, vi hjælper med at løse.
Værksteder, relationer – og spændende samtaler bag kulissen.
Vi har haft masser af gode, ærlige og jordnære samtaler med værksteder fra både ind- og udland, og vi tager hjem med en rygsæk fyldt med konstruktiv feedback og nye idéer. Men det stopper ikke der – vi har også haft flere spændende møder med mulige samarbejdspartnere. Vi siger ikke for meget… endnu 😉 Men lad os bare sige: Vi er mere end spændte på, hvad fremtiden bringer.
Tak, Birmingham – vi kommer helt sikkert igen!
Interesseret i at se, hvad Digital Servicebook kan gøre for dig?
Tjek vores hjemmeside https://www.digital-servicebook.com/ ud eller giv os et kald på +45 71 99 39 39