23948sdkhjf

Prisvinder for tredje år i træk: Digital-Servicebook.com

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digital-servicebook

Digital Servicebook vinder ''Årets Produkt'' for tredje år i træk.

Der var julemusik og spænding i luften da Auto Awards sparkede dørene op i Cirkusbygningen i København, tirsdag d 22/11 med mere end 450 deltagere. Digital-Servicebook var også i år nomineret i hele 2 kategorier. Aftenen endte med at scenen stjal showet, da digital-Servicebook løb afsted med ’’Årets Produkt’’ for tredje år i træk.

 Digital Servicebook samler alle bilers service informationer, - og historik ét sted, og for tredje år i træk vandt "Årets Produkt" til Auto Awards 2022.

Alt-i-én platform.
 
Autobranchen er i gang med at digitalisere sig som mange andre brancher. Alle værksteder har computere, telefoner og anden teknologi ligesom enhver bil indeholder software og sensorer.
 
Det paradoksale er, at branchen holder fast i at processer, datadeling og den fysiske kørebog skal fungere som det altid har gjort.
 
’’Digital-Servicebook, er en uafhængig online dokumentationsportal til alle bilmærker.’’
 
Digital Servicebook er på en mission, der skal gøre det muligt for alle i bilbranchen at kunne dokumentere bilens levetid, beskytte servicedataene mod manipulation og reducere svindel i en online digital service bog.
 
Med denne teknologi og løsning erstattes papirhæftet, og alle oplysninger dokumenteres digitalt og værkstederne kan spare tid ved kun at registrere service og reparation ét sted.
 
I autobranchen er tillid og kunderelationer afgørende for at kunderne vender retur til det lokale værksted, men jo mere digitaliseret bilerne og branchen bliver, des sværere bliver det at opretholde relationen.
 
Bilproducenterne kommunikerer direkte til bilejerne som en del af de teknologiske fremskridt og værkstederne vil derfor få det sværere, at bevare kunderelationen og fastholde deres forretning.
 
’’Digital Servicebooks transparenshed gavner bilproducenterne, de frie værksteder, OE-husene, og forbrugeren ved at alle parter har adgang til hele bilens historik.’’
 
Som virksomhed og værksted tæller hvert minut og behovet for dagligt at være så effektivt som mulig, har aldrig været vigtigere. Værksteder der anvender Digital Servicebook har adgang til registreringsdatabaser, synshistorik samt søgning efter fabriksindkaldelser fra alle bilmærker i én og samme bruger flade. Og en ekstra fordel er, at man som værksted ikke skal bruge unødig tid på at lede efter papirservicebogen i bilerne eller efterspørge den hos kunden ved værkstedsbesøg.
 
Digital Servicebook-platformen kombinerer optimal tryghed hos kunderne samtidig være tidsbesparende for værkstederne.
 
”Vi sætter en ære i at være de uvildige, og den frie aktør som samarbejdspartner til værksteder, bilfabrikanter, leasingselskaber og forsikringsselskaber osv.
I dag bidrager Digital Servicebook i kampen om at gøre bilejerne til ejer af deres egen data, sikre køretøjer og forbrugere mod kilometerfusk og ikke mindst være med til at sætte dagsordenen for nutidens serviceregistreringer uanset bilmærke og land.”
..siger Raziel Bareket, Adm.  og tilføjer; 
”Vi er et uvildigt filter som bilbranchen og forbrugerne er meget glade for."
 
Fabriksgaranti og værn imod svindel:
En af de største udfordringer i branchen er opretholdelse af fuld fabriksgaranti. Med Digital Servicebook er der fuld indsigt i service- og reparationshistorikken uanset hvor det er foretaget og sikrer dermed, at ethvert arbejde udføres og dokumenteres korrekt.
 
Det giver kunderne færrest mulige problemer, utidige nedbrud og længst mulig billevetid. Som værksted har man adgang til bilens service- og reparationshistorik hvor som helst og når som helst.
 
’’Al data og historik, uanset bilmærke, er samlet elektronisk, uden risiko for at det kan gå tabt.’’
 
Med registrering af service- og reparationshistorik i Digital Servicebook kan værkstederne sikre sig mod kilometersnyd, kloning mv og ændring af fejl tastning af data sker ved at kontakte Digital Servicebook support.
 
Med korrekt dokumentation ved handel med biler, sikrer man sig selv og ens kunder, højere gensalgsværdi og ofte hurtigere salg, da den digitale servicebog skaber tryghed og transparens for alle.
 
En servicebog er noget af det sidste i bilindustrien, som mangler opdatering, fornyelse og digitalisering. Hos Digital Servicebook står vi forrest for at forandre bilindustrien til det bedre, og hæve tryghed og sikkerhed på tværs af bilbranchen for private forbrugere og værkstederne.
 
Fremtiden bringer:
I 2023 vil Digital Servicebook have endnu mere fokus på international ekspansion, produktudvikling, partnerskaber og integrationer til værkstedssystemer. Det bliver derfor et meget interessant år hvor vi kommer til at investere over hele linjen for at understøtte vores vækst ambitioner.
 
” Vi hos Digital-servicebook.com går forrest for at skabe tillid og transparens i bilbranchen, både på forbrugernes side, men også for producenternes – Det vigtigt for os, at være garant for at forbrugerne kan vide sig sikre på garantibestemmelser, samt give dem indblik og synlighed om de ting der foretaget på deres biler ved værkstedsbesøg. Data følger bilen, uanset hvilket værksted den kommer forbi, og hvor mange gange den skifter, så vil de altid være tilgængelige for forbrugeren. Også bilfabrikanterne kan drage masser af fordele ved at samarbejde med os, henset at vi kan holde styr på deres biler, og sikre at de bliver behandlet ordentligt, med dokumentation der aldrig kan gå tabt eller forsvinde.”
"Dét er vi stolte af.”  slutter den administrerende direktør, Raziel Bareket af med at fortælle.


Tilmeld dit værksted her!


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digital-servicebook

Vordingborgvej 79, 1. sal
4700 Næstved
Danmark
Digital-servicebook

Send til en kollega

0.079