23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Motor-magasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Del siden
Annonce

Hårde data og tre kopper kaffe sælger biler

Bilgruppen tester næsten alle tricks af, når det handler om marketing. Butikkens ekspertise er elbiler, men her er også Ferrarier og varevogne. Hvordan det hænger sammen, kan du læse her.

Kunne han selv vælge, ville medejeren af Bilgruppen i Roskilde da også kun sælge Ferrari. Men det er mest elbiler og varevogne, som bliver langet over skrivebordene. Det er der en helt naturlig forklaring på.

”Jeg bestemmer ingenting. Det er markedet, som bestemmer,” mener medejer Hüseyin Aydemir, der er 36 år gammel. Oprindeligt er han bankuddannet, og har en fortid i Roskilde Bank og som salgschef for varevognssalg i Ejner Hessel. Det var inden han overtog Bilgruppen sammen med vennen Husam Abu Mneajil.

”Vi prøver alt af,” mener Hüseyin Aydemir. 

Læs mere om, hvordan Bilgruppen blev fyldt med kunder i en september, hvor de fleste andre forhandlere vred sig.

Auto IT
Skagensgade 1
2630 Taastrup
Høje-Taastrup Kommune
Danmark
CVR nummer: DK34576289
BREAKING
{{ article.headline }}
0.109