23948sdkhjf

Dubletter afslører det: Biltorvet.dk kan sælge biler

| Medlemsnyhed | Indrykket af Auto IT

Ingen grund til at betale dobbelt for noget. Sådan har ejerne af DK Automobiler det, når biler sættes til salg - de får ikke mere salg ud af at køre på flere annonceportaler end biltorvet.dk, viser test. 

Samtidigt med en øget indsats online og en ny hjemmeside fra Auto IT, besluttede DK Automobiler også at droppe alle bilportaler undtagen biltorvet.dk, som Auto IT også står bag.

”Vi har droppet andre udbydere for at kunne udnytte synergieffekten ved at have alt samlet et sted. Det tror vi på, gør kvaliteten af online marketing bedre, da Auto IT så har hele vores online-del og bedre kan lave en samlet indsats. Sidst vi så nogle tal, så det da også ud til, at det gik vældigt godt,” forklarer Rasmus Nissen.

Men for at være helt sikker på, at det nu også er den rigtige ting at gøre, trykprøves biltorvet.dk, ved at et antal biler også annonceres på andre portaler, og så spørges kunderne, hvor de har set bilerne annonceret.

”For at få en mavefornemmelse af, om den ene platform giver mere trafik end den anden, men vi kan ikke mærke en øget kvalitet af at have dubletter på andre platforme. Så den tanke jeg har lige nu, er, at vi kan nøjes med biltorvet.dk, fordi den løfter opgaven lige så godt som andre. Der er ingen grund at køre dobbelt,” fastslår han.

 Udnytter biltorvets fordele

Det spiller også lidt ind, at med biltorvet.dk følger en række fordele i forbindelse med Facebook og Google – blandt andet kan bilforhandlere gratis og automatisk få bilerne annonceret på Google My Business og kørt som annoncer på Facebook.

”Det fungerer godt. Vi får dermed automatisk liv på vores facebookside, uden vi selv skal ligge noget på,” oplever Rasmus Nissen, der ikke nøjes med den gratis version, men er gået et skridt videre.

Læs, hvad det skridt er her. 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Auto IT

Skagensgade 1
2630 Taastrup
Danmark
Auto IT

Send til en kollega

0.128