23948sdkhjf

Ny service i e-Boks. "Mit værksted er ikke på listen"

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digital-servicebook

Ny service direkte målrettet mod forbrugerne - springer alle rammer.

Bilejerne er digitale, det viser samarbejdet mellem e-Boks og Digital-Servicebook.com, som der i denne uge lancerede en "ny service" hvor bilejeren kan vælge deres favorit værksted, og hvis deres værksted ikke er på listen over godkendte værksteder - så kan bilejeren nu oplyse hvilket værksted de anvender, men som ikke er godkendt.

"Det er helt vildt og langt over vores forventing, at så mange bilejere bruger servicen, det bekræfter at forbrugerne er digitale men "savner" at deres værksted endnu ikke tilmeldt som leverandør, - når værkstedet ikke fremgår i e-Boks bliver bilejere henvist til et af de mange godkendte værksteder som der i dag er leverandør - men man kan samtidig oplyse hvilket værksted man "normalt" bruger - og det er helt vildt, så mange bilejere der "savner" at deres "ofte" mærke forhandler værksted, ikke kan tilbyde denne service."
- Siger Martin Jensen direktør hos Digital-Servicebook.com

Ikke kun en "service" til den frie bilbranche 

Digital-Servicebook.com er i dag både leverandør til frie og mærke værksteder i flere lande og har produceret løsninger til flere bilmærker. 

Det er ikke kun et spørgsmål om garanti - men mere et spørgsmål om, om  man som værksted ønsker at levere den service som bilejerne ønsker - og med det nye tiltag " Mit værksted er ikke på listen" får bilejeren nu svar med det samme om deres værksted er godkendt leverandør til e-Boks eller ej.

Med den nye service rammer man "lige" ind i alle forbrugere der har en e-Boks - og servicen springer alle rammer.

Forbrugerne er digitale.
I sær de bilmærker der "siger" de har en digital servicebog, - men hvor bilejeren ikke har adgang, er "top scorere" blandt  de manglende værksteder, - mærker som Ford, VW, Skoda, der i mange år har oplyst at de har en "digital servicebog" er nogen af dem hvor bilejere ikke kan forstå at deres forhandler ikke tilbyder servicen.
- Men det er generelt alle de mærker med "mærke producerede løsninger" som bilejerne ikke kan forstå mangler - Audi, Jaguar, Seat, Mazda, Mercedes, Mini, Smart, Landrover, BMW og Hyundai - er alle i toppen.
- Men også mærker som Peugeot og Citriöen er efterspurgt.

HVOR ER MINE SERVICE?
Også frie værksteder efterlyser forbrugerne - nogen værkstedskæder er gode til at reklamer med at de gør alt for den bedste kunde service - men glemmer bare at forbrugerne reelt ingen adgang har til deres servicedata, hvis man sender data tilbage til producenten. - netop spørgsmålet "Hvor er mine service?" bliver stillet ofte, og der må vi oplyse at deres værksted ikke er tilmeldt. 

Med den nye service får forbrugerne nu med det samme svar om deres værksted er med eller ej. 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digital-servicebook

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digital-servicebook

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.078