23948sdkhjf

Kan en kundes kæberasler være guld værd?

| Medlemsnyhed | Indrykket af HumanTrust A/S

Der ligger guld begravet i kvalitetsmålinger og tilfredshedsundersøgelser

Af Co-Owner & Headhunter, Steen Klindt Ejlertsen

Vi skal ikke mange år tilbage, før ekspedientens høflige ord ”På gensyn og fortsat god dag” var sidste interaktion med butikken. I dag er der smileystandere, der beder dig om at vurdere besøget på en skala fra grøn til rød smiley. Det er dog ikke kun i de fysiske butikker, at virksomheder spørger handlende omkring købsoplevelsen. Det sker også digitalt, hvor automatiske e-mails følger op med spørgsmål om din tilfredshed med dit seneste køb.

Sådan har det været længe, og mastodonten Trustpilot understreger, at tendensen ikke blot er en enlig svale. På platformen har alle mulighed for at anmelde virksomheder, deres service og kvalitet. Nogle virksomheder tillægger ikke platformen den store værdi, mens andre anvender anmeldelser direkte i deres markedsføring.

Klik her og læs artikel gratis i sin fulde længe.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
HumanTrust A/S

Bredskifte Allé 5, st. tv.
8210 Århus V
Danmark
HumanTrust A/S

Send til en kollega

0.094