Digital-Serivcebook.com afslører nyt internationalt tiltag
Digital-Servicebook.com udvider endnu en gang. Denne gang med eget internationalt callcenter.
At det går stærkt hos Digital-Servicebook.com, og væksten er voldsom, er der ingen tvivl om.
Det er specielt den massive efterspørgsel på de nye Europæiske markeder, samt det nye indtrin i UK, der giver stor tilvækst. Derfor sættes der et nyt tiltag i værk
– et nyt internationalt callcenter. Det nye callcenter skal sørge for at opfylde ambitionen om at udvide til endnu flere lande inden for en kortere tidsperiode.
Om callcenteret fortæller salgs- og marketingdirektør hos Digital-Servicebook.com, Henrik Pedersen:
”Et internt callcenter er en tanke, vi har leget med længe. Det giver os en mulighed for dynamisk at pege vores salgsindsats præcis i den retning, hvor der er behov for den. At vi nu in-house kan supportere kunder på mere end 5 sprog, giver en enorm fleksibilitet i måden vi kan tilgå salg og support.”
Det nyoprettede callcenter vil bestå af håndplukkede og dygtige medarbejdere, der først og fremmest vil gøre en dyd i at supportere eksisterende kunder og ikke mindst sørge for, at Digital-Servicebook.com vil vækste endnu mere på de eksisterende og nye markeder.
”Vi har i ansættelsesprocessen gjort meget for at finde fagligt dygtige medarbejdere, der samtidig er vant til at arbejde med support og salg i et flersproget-miljø. Samtidig med oprettelsen af vores callcenter har vi, sammen med vante undervisere i telekommunikation, tilrettelagt helt specifikke procedurer for, hvordan vi bedst muligt formidler autobranchens bedste og mest værdiskabende IT-system” fastslår Henrik Pedersen.
Men ifølge firmaet stopper udvidelsen ikke her. Callcenteret er tiltænkt at udvide i etaper, og det startskud der nu har lydt vil blive efterfulgt af mange flere inden for ganske kort tid.
Digital-servicebook.com indeholder i dag data på mere end 60 millioner europæiske biler, og der lægges ca. 1400 separate serviceindtastninger ind pr. dag. Dette gør Digital-servicebook.com til den største udbyder af service dokumentation i verden.