23948sdkhjf

Biltorvet slår et sving mod at blive et mediebureau

| Medlemsnyhed | Indrykket af Auto IT

Ny chef for biltorvet.dk: Visionen er at lave branchens bedste bilportal med endnu smartere funktioner og samtidigt levere alt inden for online markedsføring til forhandlerne – vi er allerede godt på vej med begge dele.

Tim Kongsbach er ansat som afdelingschef i Auto IT. Han får ansvaret for udvikling og markedsføring af biltorvet.dk. Tim kommer med 18 års online-erfaring, bl.a. som prisvindende projektchef i EDC og leder for digital forretningsudvikling i Danske Bank. Den 47-årige marketingsekspert er uddannet Cand. Oecon fra Aarhus Universitet, og han er også med i juryen for Danish Digital Award.

På biltorvet.dk har han kastet sig over sine første to store opgaver, nemlig at få relanceret hjemmesiden og at få bragt data fra biltorvet.dk i spil, så bilforhandlere kan bruge det i deres digitale annoncering.

Data sælger flere biler
Det er endnu et element i en ny strategi, hvor biltorvet.dk udvider over mod at blive et digitalt bureau, der både kan hjælpe forhandlere med at lave deres hjemmesider og stå for deres online-markedsføring.

”Den store mængde trafik på biltorvet.dk kan bringes i spil og bruges andre steder. I første omgang på Facebook. Det er enormt værdifuldt for bilforhandlerne, da man kan ramme køberne meget præcist,” fortæller Tim Kongsbach.

De gode data gør ...

Læs mere på Auto IT her.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Auto IT

Skagensgade 1
2630 Taastrup
Danmark
Auto IT

Send til en kollega

0.145