23948sdkhjf

Auto IT åbner nye salgsveje for forhandlere

| Medlemsnyhed | Indrykket af Biltorvet A/S

Det sidste skrig indenfor digital markedsføring er ultrapræcis målretning, hvor forhandlere rammer de kunder, som er interesseret i netop den bil, der annonceres. Auto IT er nu leveringsdygtige i teknikken.

Med ansættelsen af Jonas Poulin i nyoprettet stilling som digital manager forstærker Auto IT et nyt forretningsområde: Digital marketing.

Mange bilkøb starter med et besøg på en portal som fx biltorvet.dk. Rejsen derfra og til et bilkøb er lang og fyldt med forskellige stationer. Derfor er det vigtigt, at forhandlere hjælper kunden på vej, og viser, at man har den bil, som de leder efter – du har produktet, der passer til behovet.

 ”Det kan bl.a. gøres ved at bruge de unikke data, som Auto IT har, til målretning af dine annoncer. Fx vil det være meget brugbart at vide, at en person har kigget på mindre biler eller en specifik model på bilportalen biltorvet.dk, hvorefter forhandleren kan vise en lignende bil på Facebook eller et andet sted, der passer til behovet,” forklarer Jonas Poulin.

Enormt potentiale
Den digitale markedsføring med data fra Auto IT kan foregå over Facebook, Google, egen hjemmeside eller andre hjemmesider som fx EkstraBladet.dk.

”Det ligger et enormt uudnyttet potentiale for bilforhandlere her, og mange tror det er vildt svært og alt for dyrt. Det er det også normalt, så det har vi lavet om på. Vi har sat prisen ret skarpt i forhold til andre mediebureauer og tager hånd om alt det tekniske. Så kan forhandlerne koncentrere sig om at sælge biler,” lover Jonas Poulin, der har en lang fortid i netop mediebureaer.

Læs mere om Jonas og de nye muligheder for digital marketing Auto IT tilbyder, på AutoIT.dk.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Biltorvet A/S

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
Biltorvet A/S

Billeder & videoer

sælg flere biler med SEO optimering og annoncer på facebook

Send til en kollega

0.11