23948sdkhjf

Henrik Pedersen – ny CCO hos Digital-Servicebook.com

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digital-servicebook

Digital-Servicebook.com er nu klar til udbredelse i resten af verden, og muligheder er enorme, - vi er gået fra en god idé til et ”brand”, som i dag er varemærke registreret i EU.

Henrik Pedersen tiltræder den 1. august i en nyoprettet stilling som CCO - Chief Commercial Officer hos Digital-Servicebook.com ®, og en af hans opgaver bliver at sikre kraftig vækst i Europa ved at tilføre stærke kompetencer på strategisk og salgsniveau hos Digital-Servicebook.com

- Digital-Servicebook.com har en klar førerposition i bilbranchen som kvalitetsleverandør af digital dokumentation, der forbinder bilejeren med deres biler via værkstedet. Digital-Servicebook.com er anerkendt og respekteret som en sikker, innovativ kvalitetsleverandør – både hos forbrugerne og bilbranchens medlemmer.

Opgave bliver blandt andet at synliggøre kompetencer og værdier for kunderne. Digital-Servicebook.com leverer et unikt produkt til hele verden – som gør en stor forskel i bilbranchen, siger Henrik Pedersen, som kommer fra en stilling som Manager of Sales Denmark & Benelux hos SBS Automotive A/S

Holder fast i pionerånden

Henrik Pedersen ser det som en vigtig opgave at fortsætte og udbygge de styrkepositioner, virksomheden har, og på at fortsætte udviklingen af den pionerånd, der har gjort en forskel:

- Digital-Servicebook.com har trods en kraftig vækst og udbredelse i flere lande, formået at fastholde den pionerånd og iværksættertrang, som virksomheden blev skabt på. Skridtet ind som IT-leverandør til bilbranchen kom som en naturlig følge af, at man i sin DNA er innovativ, udviklende og ser muligheder. Det er stærke værdier at have i den evige udvikling, bilbranchen står med. Vi skal stå for nyskabelse med afsæt i det kvalitetsprodukt, vi er kendt for, siger Henrik Pedersen.

Løft til det kommercielle setup.

Digital-Servicebook.com får både frigjort ressourcer og tilført kompetencer, når Henrik Pedersen tiltræder som CCO, vurderer CEO og medstifter Martin Jensen

- Ved at hente Henrik Pedersen ind som ny CCO får vi tilført vigtige strategi- og salgskompetencer, som styrker vores tilgang til markeder og de muligheder, der er i resten af verden.

- Vi har et stort ønske om en mere strategisk tilgang til vores kommercielle set-up – uden at vi kompromitterer den nære relation til kunder og samarbejdspartnere, som har været et kendetegn siden vi startede i november 2015.

Vi kombinerer dermed vores historie og innovative tilgang med et vigtigt overblik på strategisk niveau. Det er et klart løft af vores kommercielle set-up, siger CEO Martin Jensen, som tilføjer:

Det er lidt som når ens børn bliver teenager og begynder at stå på egne ben - Digital-Servicebook.com er nu klar til udbredelse i resten af verden, og vores muligheder er enorme, - vi er gået fra en god idé til et ”brand”, som i dag er varemærkeregistreret i EU.

Min rolle bliver nu frigjort fra driften og vi skal fremover sikre endnu flere aftaler med bilproducenter, kæder og leasingselskaber samtidig med at vi rykker IT-udviklingen ” in house” i et nyt udviklingsteam. – man kommer ikke til succes uden hårdt arbejde, og vi har arbejdet rigtigt mange timer – jeg er stolt over hvad vi har opnået, og er vildt spændt på den udvikling Digital-Servicebook.com skal gennemgå de næste år, siger CEO Martin Jensen.

Kontakt CEO Martin Jensen for mere information: mj@digital-servicebook.com


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digital-servicebook

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digital-servicebook

Send til en kollega

0.087