23948sdkhjf

8% af alle biler kører rundt med skjulte fejl.

| Medlemsnyhed | Indrykket af Digital-servicebook

Hvem har ansvaret for at bilejeren får denne information og det produkt de har købt?

Når en bilproducent opdager en fejl, på et produkt - udsendes såkaldte "kampagne/auktions informationer" om at bilen skal tilbage til producenten og dennes netværk for at få udbedret denne "fejl" 

Den kampagne/auktions information kan omhandle, alt lige fra sikkerhedsrisiko (biler der ikke kan bremse) til service opdateringer af f.eks. en Clips der skal skiftes. - alt samme noget bilproducenten gør helt gratis for bilejeren, der har et produkt der ikke lever op til det man har købt. 

Det er vigtig information og en god service, problemet er bare at KUN sikkerhedsrisiko udsendes direkte til bilejeren, men alle "service" kampagner skal opdages af det værksted bilejeren anvender.

Derfor har Digital-Servicebook.com undersøgt antallet af biler der har været på værksted hvor der er "service" kampagner som bilejeren realt ikke ved at de kan få udført helt gratis - og resultatet er skræmmende hele 8% af alle biler er berørt af fejl som bilejeren ikke er oplyst om.

Er det god service?

  • Bilproducenten henviser til at disse kampagne info vil blive kontrolleret på deres egne mærkeværksteder ved service besøg.
  • Frie værksteder kan få adgang til kampagne information ved at bruge producentens data adgange eller udbydere af data som f.eks. Digital-Servicebook.com

Med undersøgelsen som viser at 8% af alle biler har "skjulte" fejl - bør man spørge: "Burde det ikke være bilejeren der kan se og skal have adgang til denne information"

Det er jo ikke et spørgsmål om bilejeren kører på et mærke eller frit værksted - en mærke forhandler har 100% samme udfordring som et frit værksted - (hvad gør en Audi forhandler når de får en BMW på værksted?) 

Som bilejer bør man derfor altid spørge sit værksted om de husker at lave denne kampagne kontrol, uanset om man kører på et mærke eller frit værksted.

Mere information kontakt Martin Jensen fra Digital-Servicebook.com på mj@digital-servicebook.com


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Digital-servicebook

Vordingborgvej 79, 1.. sal
4700 Næstved
Danmark
Digital-servicebook

Send til en kollega

0.103