- En amerikansk undersøgelse forudsiger, at dæk er et af de eftermarkedsområder, som vil stige mest – endda med hele 37 procent over ni år. Så hvorfor ikke gribe denne chance?
Ordene kommer fra Arne Christensen, der er chef for Würth Værkstedsudstyr. Han indbyder til dialog med værkstederne – for at klæde mekanikerne på til dialog med kunderne om ...
Dæk og undervognsarbejde skal gøres mere sexet
Würth opfordrer værkstederne til at få udstyr til lynhurtig undervognsdiagnose på værkstedsbiler for at komme i dialog med bilejerne og tjene flere penge.
På få sekunder kan bilens dækmønster og sporing måles ved kørsel ind på værkstedet og skabe grundlag for dialog med kunden. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer