23948sdkhjf

Varsler dramatiske ændringer: Citroën skifter velkendt logo

Tingene ændrer sig dramatisk hos Citroën over de kommende år, og det skal et nyt logo være med til at markere, lyder det fra den franske bilproducent. Dermed slutter bilmærket sig til en lang række konkurrenter, der også har haft gang i tegnebrættet. 
Forandringens vinde blæser over det franske bilmærke Citroën, der har valgt at forny sit velkendte logo. 

Dermed lægger bilmærket sig i halen af flere andre producenter, der også har skiftet logo på det seneste, som for eksempel Kia og Dacia, som Motor-magasinet tidligere har beskrevet.  

Citroëns nye look genfortolker det ori...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094