- Tour de France er verdens største cykelløb og en kæmpe eksponeringsmulighed for vores 45 danske forhandlere, siger Niels Pilgaard Hansen.
Han er pr- og marketingchef for Skoda Danmark og begejstret for Skodas status som ”Official Main Partner” for Tour de France.
Skoda har været sponsor for Tour de France siden 2004 og er det bil-mærke, der ha...
Tour de France - et gigantisk udstillingsvindue for Skodas 45 danske forhandlere
Skoda stiller 250 biler og 12 mekanikere til rådighed for Tour de France-karavanen. Løbet er et enestående udstillingsvindue for alle Skodas danske forhandlere.
Skodas forhandlere må bruge Tour de France-logoet og ikke mindst det co-brand-logo, hvor Skoda og Tour de France-logoet hænger sammen. Foto: PR Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer