GEARING Hos de frie værksteders brancheorganisation Dansk Bilbrancheråd er der ingen tvivl om, at serviceabonnementer er et fantastisk godt værktøj til at fastholde kunder som loyalitetskoncept.
- Vi oplever, at en stadig større gruppe i samfundet ønsker overblik over faste omkostninger, og at betaling af det årlige bilservice, med et mindre måned...
Dansk Bilbrancheråd: Servicekontrakter er ikke som at lange chokolade over disken
Den frie del af autobranchen ikke desværre ikke tilstrækkeligt oppe i gear, og der er plads til forbedring, hvad angår serviceabonnementer, mener Dansk Bilbrancheråd.
Den frie del af autobranchen skal være vågen og monitorere markedet, også for teknologiske landvindinger og koncepter, mener Dansk Bilbrancheråd. (Foto: Magnus Møller)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer