au2parts: Serviceabonnementer er et stigende marked
Bilejere vil gerne have en fast udgift til service, og grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe de frie værksteder i trenden mod flere servicekontrakter og abonnementer.
Servicekontrakter og abonnement er et stigende marked, hvor mærkedelen har vist vejen - grossisten CAC/au2parts er i gang med at hjælpe værkstederne. (Foto: Magnus Møller)
ATTRAKTIVT Abonnement på bilservice er pænt etableret hos autogrossisten CAC/au2parts, der tæller godt 550 værksteder i sine kæder AutoPartner, Teknicar og No Name. Direktør Niels Skak fortæller, at grossisten har lavet ’værktøjer’ til sine kunder – værkstederne – så de kan tilbyde bilejere servicekontrakter, baseret på Holco SAM fra Holco Automtiv...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer