BILPRODUCENT Sidste år lancerede Renault Groups topchef, Luca de Meo, den såkaldte Renaulution-plan.
Det var en plan, der blandt andet skulle ændre koncernens fokus i salget fra volumen til værdi, og netop det er sket ved hjælp af en bevægelse fra A- og B-segment-biler til C- og D-segment biler, hvor indtjeningen er større.
Planen indeholdt også ...
Renault spænder livremmen: Sparer milliarder og øger indtjening
Franske Renault har fremdrift i den plan, som topchef Luca de Meo fremlagde sidste år. Der er skåret ned på omkostningerne, og så er forretningen blevet bedre til at tjene penge.
Renault har spændt livremmen ind som en del af den såkaldte Renaulution-plan. Der har blandt andet været en reduktion af de faste omkostninger på to milliarder euro. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer