23948sdkhjf

FDM: Værksteder gør bilejere til ’nyttige idioter’

Bilejernes organisation ser konflikten mellem auto- og forsikringsbranchen som et trekantsdrama, hvor bilejeren bliver en lus mellem to negle.
SKADESREPARATION Når autobranchen beskylder forsikringsbranchen for at presse citronen unødigt økonomisk overfor værkstederne ved skadesreparation, så går det ud over forbrugerne - bilejerne. Det mener bilejernes organisation, FDM.

Herfra siger afdelingschef, Torben Lund Kudsk, at en bilejer hurtigt kan blive en lus mellem to negle, der ikke kan g...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11