STJERNER En kunde har ret til at modtageen trafikskadet men repareret bil, i samme stand som før skaden er sket. ’Keep the Stars’ er AIRC’s og SKAD’s grundprincip.
I over syv år har SKAD arbejdet med korrekt reparation og sikkerhed i biler. I begyndelsen af 2010 kom der fokus på, at forsikringsselskaber har et ansvar overfor deres kunders sikker...
Debat: Er forsikringsselskaberne bare ligeglade?
Ifølge debattør Thomas Krebs sidder forsikringsselskaberne på et indkøbsmonopol, når det handler om værkstedsbesøg.
2
Billeder
Thomas Krebs, direktør for SKAD, er bestemt ikke tilfreds med landets forsikringsselskaber, når det kommer til behandlingen af værksteder. ?(Foto: Allan Bauer)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer