23948sdkhjf

BMW-kunder elsker eventyr

Købere af biler fra Bayern har mest mod på at prøve nye ting, viser ugens Voxmeter-analyse
UGENS TAL Ugens indslag fra Voxmeter er i den sjove genre. Vi tager nemlig et kig på, hvem der har de mest eventyrlystne kunder.

Vi kan afsløre, at BMW i sin markedsføring med rette kan slå på eventyrlige reklamebudskaber, for det er utvivlsomt deres kunder som er de mest eventyrlystne. De elsker at prøve nye ting. Kigger vi i den modsatte ende ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14