23948sdkhjf

Fiat maser sig ind på billigmarkedet

Der er trængsel i bilernes C-segment med blandt andet Golf og Astra. Fiats trumfkort med den nye Tipo er først og fremmest prisen. Plus pladsen.
BILTEST 10.000 dollar-spørgsmålet er, hvad Fiat-forhandleren skal sige, når en mulig Tipo-køber træder ind i butikken. Startpris 170.000 kroner er jo billigst - men er det billigt nok? Og hvad er svaret, hvis kunden undrer sig over, at automatisk nødbremse ikke er standard?

At mase sig ind i bilernes C-segment er en vanskelig opgave. For Astra o...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.204