23948sdkhjf

It-løsning kan forhindre marketing-millionbøder

Samtykke.Net fra Biltorvet hjælper bilforhandlerne med at få styr på persondata efter EU-stramning af samtykke-regler for mails og sms’er. Kunderne er skeptiske omkring e-markedsføring.
OVERSKUELIGT Det kan koste kassen i fremtiden for bilforhandlere og værksteder, hvis ikke de har styr på samtykker fra deres kunder omkring elektronisk markedsføring via mail og sms, eller behandler personoplysninger sløset. En ny EU-forordning harmoniserer brug af følsomme personoplysninger i alle medlemslande, og det betyder skærpede regler, mere...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.112