Mange vil kende lakprodukter som Sikkens, Dulux, International og Interpon. Fælles for dem er, at den store lakproducent AkzoNobel Car Refinishes, der er på 150 markeder i verden, står bag. Nu bebuder AkzoNobel en ny salgsstruktur, der skal styrke nærheden til kunderne og partnerfirmaer hos værksteder og autolakeringsindustrien i fremtiden.
Ændrin...
AkzoNobel styrker sin salgsstruktur i Danmark
Henrik Fogtmann får ansvar for det direkte salg og Jens Klejus har overtaget rollen som Technical Manager Nordic ved en ændring med opsplitning som introduktion af ny strategisk forretningsudvikling.
Med 40 år i lakbranchen skal Henrik Fogtmann fremover lede som Direct Sales Manager hos AkzoNobel. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer