- Forestil dig, at du udfører et stykke arbejde, men fra den ene dag til den anden er din indtjening skrumpet med 35 pct.
Sådan beskriver Michael Elkjær de nye reparationstider, Tesla indførte natten til d. 27. februar. Han er direktør i skadecentret Elkjærgruppen, en af de autoriserede Tesla Body Shops, der bliver hårdt påvirket af de nye tidsvær...
Skadecenter om Teslas nedsatte reparationstider: - Det kan vi ikke overleve
Adm. direktør i skadecentret Elkjærgruppen, Michael Elkjær ser Teslas nedsatte reparationstider i Autotaks som et stort problem, og opfordrer forsikringsselskaberne til at finde en løsning.
Michael Elkjær ser det som forsikringsselskabernes opgave at sikre en god løsning på de nedsatte tidsværk. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer