Nissan fyrer. Seat fyrer. Renault fyrer, og konsolideringen i er hård kost for danske forhandlere, samtidig med, at mange af de klassiske europæiske mærker sælger stadig færre biler.
Truslen er i høj grad de nye kinesiske mærker, som lige nu ikke fylder meget på salgslisterne, men som har potentialet til at blive bestsellere og paradoksalt nok, så...
Nye kinesiske mærker jagter fyrede danske forhandlere
Danske bilforhandlere fyres i bunker og går en usikker fremtiden i møde. Måske er der godt nyt, for en stribe nye kinesiske mærker banker på i Danmark og har brug for rutinerede forhandlere for at afsætte bilerne.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer