23948sdkhjf

Kunderne siger wow, når de henter den coatede nye bil

Hos Krogsgaard-Jensen Biler er keramisk coating ofte et positivt tilvalg på slutsedlen - også for mellemklassebilerne. Det er der omsætning og glade kunder i.
Alle kan lide at få en premium-oplevelse. Når Krogsgaard-Jensen Biler i Herlev udleverer en almindelig mellemklassebil efter salg, er der som regel toppet op med en keramisk coating, der giver en ekstra lækker og holdbar dybde i lakken. Det har sin forklaring.

En af de første gange, brand manager Henrik Bach foreslog en bilkøber at føje en keramis...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125