23948sdkhjf

Turtle satser på flere avancerede bilplejeprodukter

De klassiske plejeprodukter fra Turtle sælger stadig godt, men en satsning på mere avancerede produkter til bilentusiaster har fået godt fat i markedet.
Tendensen er klar: Der sælges flere produkter til indvendig bilpleje, og overordnet set har Turtle fået gang i salget af mere avancerede produkter, der henvender sig til entusiaster, som gerne betaler en høj pris for bilpleje-produkter.

Sådan er situationen hos SEAB, der står for salg og distribution af Turtle’s vrimmel af produkter.

Mersalget af...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125